Volt kalandjuk bőven, de élvezték a versenyt

Nagy Gábor és Trescsik Ákos párosa már az év elejétől a murvás versenyeket várta. Sajnos az élet átírta az előzetes terveket, ezért az eredeti versenynaptárban rögzített murvás versenyeket nem rendezték meg a bajnokságban, viszont a Mikulás Rallye megrendezésre került, ami bajnoki futammá avanzsált. 

Az év egyetlen murvás versenyére készülhettetek. Vártátok már a Mikulás Ralit?

Én már akkor készültem a murvás versenyekre, amikor kijött a versenynaptár az év elején – kezdi a beszélgetést Nagy Gábor. – Láttam egy Zalaegerszeg meg egy Veszprém Ralit, ami murvás, gondoltam ez jó lesz, aztán ez lett az idei évből a vírus miatt… Nagyon örülünk, hogy legalább a Mikulás Ralit sikerült megrendezni, köszönet mindenkinek aki dolgozott rajta!

Mennyire kell az autóhoz hozzányúlni, amikor murvás versenyre készültök?

Mi egy picivel több időt fordítunk az autó “védelmére”, mert nem szeretnénk lenullázni egy murvás futammal. Teszünk az aljára védőt, sárfogókat, egy picit megemeljük az elejét, aztán tesztelünk egyet és meglátjuk, hogy kell-e valamit még finomítani a kocsin. Ha minden rendben, akkor jöhet a verseny.

Mi történt veletek a verseny folyamán?

Az első gyorson többször kicsúsztam, a másodikon eltörött a váltórudazat, ott akkor Ákos váltott a lábával (amúgy még élveztem is picit, olyan igazi VB-s szitu volt ???), aztán a negyedik gyorson kaptunk egy bal első defektet, ezért ott az utolsó jobbosban a cél előtt kicsúsztunk, aztán a hatodik gyorson a Nagylőtéren szintén defektet kaptunk jobb elől… A célegyenes előtti bal ötben alig tudtunk befordulni, de azért kijöttünk, úgyhogy volt kalandunk bőven, de nagyon élveztük a versenyt.

Elégedett vagy a Mikulás Ralin nyújtott teljesítményetekkel?

Elégedett vagyok a teljesítményünkkel, igaz a kupák nem rajtunk múltak, mert a kategóriatársak sajnos kiestek technikai hibák miatt, de magunkhoz képest gyorsultunk minden körben, de még mindig sokat kell menni ahhoz, hogy a kategória elejében tudjunk autózni. Minden lehetőséget megragadunk jövőre való felkészülésre. Szeretnénk már március elején elkezdeni a tesztelést a 2021-es szezonra.

Hogyan értékelnéd a 2020-as szerepléseteket?

A lehetőségekhez képest sokat tudtunk autózni a Rábaringen, az új ORB-s versenynaptárhoz igazodtunk és csak a Vértes és a Mikulás Ralin tudtunk elindulni. Mind a kettő futamot be tudtuk fejezni, úgyhogy ez már pozitív dolog, a PSZA Motorsport viszont nagyon jól felkészíti a kocsit minden versenyre, ezúton is nagyon köszönöm nekik.

Az idei évben még egy Szilveszter Rally lesz megrendezve a hazai rali versenyzők számára. Ti indultok rajta, vagy már 2021-re készültök?

Én személy szerint nem indulok, nekem ez az időszak már a pihenésről és a családról szól, de lehet hogy Ákos beül valaki mellé. 2021-re a VFTS marad, a 07-et el szeretném adni és van több opció is, de erről még nem szeretnék többet mondani…

Köszönöm szépen páromnak Raminak és kisfiamnak Ádinak, hogy támogatnak és szurkolnak, a családom többi tagjának pedig a szurkolást!

Szponzorok: GN GROUP KFT., TRENAKER KFT., EUROKARDÀN KFT., NELLY SPED KFT., LTL LOG KFT., SZRV RACING KFT., SFR PARTS KFT. Köszönjük Kormos Ádámnak a kiváló motort, a PSZA Motorsportnak (Árpi, Arnie, Miki, Bence, Jani, Ticse) a kiválóan felkészített autót és szakmai tudást, Tominak és Józsi bának a finom ételeket. A RallyFeeling.hu összes dolgozójának, a fotókért és a videókért, illetve az összes médiásnak. Az MNASZ- nek és a rendezőknek, hogy tudtunk versenyezni.

Forrás: Rallyfeeling.hu

 

Együttműködő partnereink:

 

Virtech Labs Bt., FER-VILL KFT., Dolphio Technologies Kft., Fornád Trans Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft., Mogacél Kft., Közbeszerzés Figyelő Kft., Fúzió Elektrotechnika Kft., Millers Oils Hungary, Hankook Racing Tyres, Matricakell.hu, FoliaZ.hu., GN Group Kft., Kormosadi.hu, SFR Parts Kft.,Primun Go Kft., Kulcsár System Kft., DSG Kft., Eurokardán Kft., Mobil Vizsgáztató Kft., SZRV Racing Kft., Oroszlánszív Informatikai Zrt., BpRacing.hu, Petro-Ép 2017 Kft., Interpasszív Kft., Truckport Hungary Kft., Ten-Line Kft