Most Rallye2-ben hengereltek

Újra népes táborral vágott neki egy versenyhétvégének a PSZA Motorsport csapata, akik a 2021-es Vértes Rallye-n mindhárom bajnokságban indítottak párosokat.

„Két héttel korábban az oroszlányi tesztversenyen már itt voltunk Mór környékén, ahol több párosunk is tesztelt a Vértes Rallye-ra. Hosszú idő után a Rallye2 és a Historic mezőnye is visszacsatlakozott a rally vérkeringésébe, aminek nagyon örültünk. Így elég népes, közel tíz egységes táborral vettük be Mórt és környékét. Sajnos több páros nem látta meg a nagyszerű hangulatú móri célt” – kezdte a beszámolót Szabó Árpád, majd hozzátette. – „Vitek Viktorék utoljára Ózdon ültek versenyautóban, de ez egyáltalán nem látszott meg az időiken, hiszen abszolút második helyen zárták a Rallye2-es értékelést. Igaz, Baksai Laciék nem az egyesületünkben mennek, az ő visszatérésük is egy nagy dolog, hiszen tavaly a Pálháza Rallye-n nagyot estek. Most egy új autóval indultak, amit Buszosnak épített a csapatunk, és ők is ott állhattak a Rallye2 legjobbjai között a célban. Nem mellékesen a díjaikat a WRC2 bajnok párosától, a Mads Ostberg – Torstein Eriksen duótól kapták meg.”

Amennyire sikeresnek mondható a Rallye2 hétvégi teljesítménye, ez annyira nem mondható el Rallye1-ről, pedig itt is közel jártak egy szép bemutatkozáshoz.

„A Mercarius Rallye1 Bajnokságban négy párossal képviseltette magát a csapat. Kulcsár Balázs a PSZA Citroenjét vitte harcba, ám sajnos az első gyorsaságin egy műszaki hiba miatt kiállni kényszerült. Az Interpasszív Kft. támogatásával szerzett legújabb Rally3-as Fordot Berta László irányította, aki a bajnokság másik Fiestájával egész jól fel tudta venni a harcot. Több szakaszon is sikerült jobb eredményt autóznia, de sajnos korábbi kézsérülése miatt ki kellett állnia a versenyből, amit nagyon sajnálunk. Zagyva Lajos is a csapat szárnyai alatt indult, de az első napon több probléma is hátráltatta – volt fékcső szakadása és megpróbálta a lehetetlent, lámpasor nélkül szeretett volna végigmenni az esti szakaszon, ami egyáltalán nem bizonyult szerencsés döntésnek. Ezzel nagyon nagy hátrányt szedett össze, amit a verseny másnapján próbált ledolgozni. A turbós autók között volt több jó részeredménye, ami nagy dolog egy ilyen mezőnyben.

Kaptas Leventéék is a csapat égisze alatt mentek, viszont sajnos nagyot estek az újonnan szerzett Peugeot 208-al, amiért be kellett küldeni értük a mentőt is. Komolyabb bajuk hál’ Istennek nem történt, de mielőbbi felépülést kívánunk nekik a történtek után.

Szó ami szó, kemény hétvége volt, és ezúton is köszönjük a partnereinknek és a versenyzőinknek, hogy erre a versenyre is megtiszteltek a bizalmukkal”.

Sajnos a Komló Rally törlésével a 2021-es Rallye2 Bajnokság véget ért, és mivel a Rallye1-es bajnokságcsak októberben folytatódik, a csapat most az autók fejlesztésére, építésére helyezheti a hangsúlyt, és újult erővel támadnak majd Nyíregyházán.

Köszönet a csapat támogatóinak: Virtech Labs Bt., Dolphio Technologies Kft., Fornád Trans Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft., Mogacél Kft., Arthand System Kft., Konor System Kft., Handball Family Bt., Közbeszerzés Figyelő Kft., Netdragon Service Group Kft., Fúzió Elektrotechnika Kft., Millers Oils Hungary, Hankook Racing Tyres, Matricakell.hu, FoliaZ.hu., GN Group Kft., Kormosadi.hu, SFR Parts Kft., Eurokardán Kft., Mobil Vizsgáztató Kft., SZRV Racing Kft., BPracing.hu, Interpasszív Kft., Truckport Hungary Kft., Ten-Line Kft., Kulcsár-System Kft., MNASZ Tehetséggondozó Program, Primun Go Kft.