Új év, új lehetőségek

Igaz a szezon most már bő három hónapja véget ért, ám a PSZA-nál a munka nem áll meg, a fiúk mindig próbálnak fejlődni, fiatal csapatként. Megkérdeztük Szabó Árpit és Papp Arniet, hogy mit várhatunk tőlük 2019-ben.

Szabó Árpád

Harmadik komplett szezonunkat fogjuk kezdeni az Országos Rallye Bajnokságban és minden évben egy picit változik a felállás, újdonságokat rejt az újabb év is.

Előbb azonban egy kicsit tekintsünk vissza a tavalyi szezonunkra. Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hiszen sok páros vette igénybe szolgáltatásainkat, aminek nagyon örülünk, mindamellett pedig újdonságként kicsit az autó bérbeadásba is belekóstolhattunk. Voltunk Olaszországban a Rally Legenden, egész évben jelen voltunk Szőnyi Andrissal az ORC mezőnyében, jó magam pár versenyen tudtam egy ízig-vérig profi kupasorozatban versenyezni egy Peugeot-val, de a Rallye2-ben biztosan állíthatom erősen jelen voltunk. Berta Joci, Losonczi Csabi, Merényi  Zsolti és Papp Arnie több navigátorral, Roller testvérek és Szabó Atsi Keresztesi Petivel, ha mentek pokolian gyorsak voltak, kupákkal térhettek haza több versenyről is. Nagy büszkeségünk viszont Baksai Laci és Erdei Zoli lett, akik megmutatták, hogy lehet még A-s Ladával bajnokságot nyerni! Historic Trabantos különítményünk, Mészáros Józsiék, mindig mosolyt csaltak az arcunkra, ha indultak, szóval nagyon élveztük a tavalyi évet. Kijelenthetjük, ott tudunk lenni egy-egy versenyen a legjobbak között csapatszinten, de hát nincs megállás fejlődni kell hiszen az visz előre!

Próbálunk sokoldalúak lenni, mindenkit kiszolgálni maximálisan, legyen szó logisztikáról, technikai kérdésről vagy éppen, hogy egy versenyt hogyan bonyolítsunk le. Hál istennek, azt mondhatjuk, hogy nagyon jó partnerek állnak mögöttünk, barátok szervizesek, akik hisznek bennünk, nem tudjuk elégszer megköszönni.

2018 viszont elmúlt és most már 100%-osan a 2019-es szezon lebeg a szemünk előtt! Nem teljesen körvonalazódott még minden párosunknak az idei év, de Szőnyi Andris biztosan támad majd a „gruppe2-es” Ladával, Historicban a Trabantos kollégák reszelik már a gépet, és a Rallye2-ben Baksai Laci és Szabó Atsi várhatóan, meg fogják mutatni, öreg rókák nem vén rókák. Természetesen több új páros csatlakozott csapatunkhoz, akik részben már bemutatkoztak az év végi buli versenyeken, ide sorolhatjuk Nagy Gabit- Trescsik Ákossal az oldalán, Hock Palit vagy például Balázs Bencét, aki a Rallye2 mezőnyét fogja erősíteni egy szép zöld BMW-vel. Emellett örömmel árulhatom el, hogy Papp Arnie közel teljes szezont fog futni Rallye2-ben Ladájával, és a stoppernek kedvezően szeretne autózni,  de erről majd ő mesél, ha szeretne.

Papp Arnold

Nagyon nehéz és mozgalmas éven vagyunk túl. Tavaly több időt töltöttem a szervizparkban, mint a versenypályán, de idén úgy tűnik, a Rallye2-es szezonban végre részt tudunk venni a legtöbb versenyen. Sokat dolgoztunk ezen Szabó Árpival és ezúton is köszönöm neki, hogy bevállalja nélkülem a szervizparkban lévő „káoszt”! Az év persze rajtam is múlik, hogy anyagi kárt ne nagyon csináljak a kis öregecske zöld Ladámba.

Én személy szerint nagyon várom már, az idei évet, hiszen jó kis Rallye2-es mezőny ígérkezik. A nagy motoros autókat kitiltották az abszolút értékelésből, így tényleg R2-es autóval és P12-es autóval lehet küzdeni legnagyobb eséllyel az abszolút bajnoki címért. Erős mezőnyre számítok, eddig se lehetett sétakocsikázni, de ugye jönnek a fiatalok a MARB bajnokságból, akikről tudjuk, hogy pokolian gyorsak tudnak lenni. Aztán ott vannak a rutinos versenyzők, akikre szintén oda kell figyelni, egyszóval nem lehet lazsálni, ha a legjobbak között szeretnék lenni.

Ennek tudatában, próbálunk fejleszteni az autón. Sokan tudják már, hogy a jövőben szeretnék magamnak építeni majd egy új autót, szóval most a zöld minden „mérnöki betegségem”, amit kitaláltam, kísérleti jelleggel megkap! „Not for show” a mottónk, nem hiszem, hogy a mezőny legszebb Ladája lesz, de minden modern gondolkodást bele próbálunk integrálni. Fékekben, futóműben a mezőny elit autóihoz közeledni, Egerben majd megmondom, hogy sikerült… Nagyon sok barátom segít a projektben, amiért hálás köszönet, elkezdtük szétvágni a kocsit, (Majd számolom hány álmatlan éjszaka és flexkorong kell hozzá… ? ) szóval remélem Eger Rallye-ig elkészülünk vele! Ha minden összeáll, ahogy megálmodtuk, szeretnénk a dobogós helyekért küzdeni. Nagyon erős mezőny lesz, szóval nagyon várjuk már!

Együttműködő partnereink: Virtech Labs Bt., FER-VILL KFT., Landa – Trans Kft., MJM Transport Kft., Primun Go Kft., Dolphio Technologies Kft., Truckport Hungary Kft., Fornád Trans Kft., Közbeszerzés Figyelő Kft., Fúzió Elektrótechnika Kft., Solar Pro-Tech Kft., Budaörs Rádió FM 104.8., Kamaraerdei Stúdió Bt., Matricakell.hu – matrica webáruház., LT Communication Kft., Pleixir Centrum Kft., FoliaZ.hu., Ruhan Kft., TEN-LINE Kft., Multi Garage Kft., Extremautosport.hu., Petersgumi.hu., GN Group Kft., Trenaker Kft., Kasza Motorsport., FervillSound Kft., Loppun’s Garage, LEL Kft., Volvid Zrt., Simon és társai Kft., Cso-koto Kft., GPS-COM Kft., DSG Kft.